Wie zijn wij

De Hondenvereniging Elburg is in 1982 opgericht. Sinds die tijd heeft de club zich ontwikkeld tot een goedlopende en financieel gezonde vereniging. Wie graag op een leuke manier met zijn of haar hond(en) wil trainen, is welkom bij de Hondenvereniging Elburg.

De Hondenvereniging Elburg beschikt over een gezellig clubhuis, waar consumpties beschikbaar zijn tegen een redelijke prijs. Verder hebben wij twee schitterende trainingsvelden. De gehoorzaamheidscursussen en de behendigheidslessen worden gegevens op het grote veld. De puppycursus  en de jonge-hondencursus worden op het kleine veld gegeven, dat ter bescherming van de jonge honden apart omheind is.

Voor aanvang van elke cursus wordt een kennismaking/aanmeldingsavond voor nieuwe leden gehouden in het clubhuis. Wilt u meer weten of zich opgeven voor een cursus, neem dan contact op met de ledenadministratie.