Aansprakelijkheid

De Hondenvereniging Elburg kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van schade toegebracht aan leden, aan honden van leden of dóór honden van leden.

Verzekering
Het bestuur en de instructeurs gaan ervan uit dat leden van de Hondenvereniging minimaal WA-verzekerd zijn.

Leeftijd 16 jaar en ouder
Natuurlijk is iedereen van harte welkom bij de Hondenvereniging Elburg. Dat geldt ook voor kinderen. Maar kinderen die nog geen 16 jaar oud zijn, mogen niet bij ons trainen met een hond. Dat doen wij uit veiligheidsoverwegingen om bijtincidenten te voorkomen. Tijdens de informatieavond wordt precies uitgelegd waarom wij deze regel heel belangrijk vinden.
Kinderen mogen de lessen wel volgen aan de zijlijn, tijdens de puppycursus is één les speciaal aan kinderen gewijd en mogen ze ook meedoen.