Betalen van Lidmaatschap en Cursusgeld

U wordt lid van de Hondenvereniging Elburg en daarvoor betaalt u contributie. De contributie is per 1 januari 2016 vastgesteld op 21 euro op jaarbasis. Het moment van instroom bepaalt uiteindelijk de hoogte van het contributie bedrag. Leden en instromers voor cyclus 1 betalen 21 euro, instromers (nieuwe leden) voor cyclus 2 betalen 14 euro en instromers (nieuwe leden) voor cyclus 3 betalen 7 euro.

Voor het volgen van de lessen bent u 37,50 euro per cursus van 10 lessen verschuldigd. Om deel te nemen aan de lessen betaalt u voor aanvang van de lessen uw contributie en uw lesgeld. Pas na betaling kunt u deelnemen aan de lessen.

Opzeggen van het lidmaatschap kan uitsluitend schriftelijk  of per mail bij de ledenadministratie