Meer over de instructeurs

Bé Heijes

In 1995 ben ik lid geworden van de hondenvereniging. Na de gehoorzaamheid cursussen ben ik in 1996 met behendigheid begonnen. In dat zelfde jaar ben ik opgeleid als instructeur en heb ik behendigheid gegeven. Sinds Januari 2019 ben ik weer begonnen als instructeur gehoorzaamheid bij de hondenvereniging Elburg. Ik heb bij verschillende verenigingen behendigheid lessen gegeven. Tegenwoordig geef ik bij Bem Vindo (IJsselmuiden) behendigheid lessen.

Tel 06-51620025

Erik van Ringelesteijn

Hallo allemaal, Erik is de naam.
Ja, we nemen een hond, dat waren de woorden die thuis voor veel plezier en vreugde hebben gezorgd. Vanaf dat moment, in 2011, zijn wij de trotse bezitter van onze viervoeter Pip.
Deze lieve dame bezorgt ons een hoop plezier en is een lekker speelmaatje voor mij op de HVE.
Na de gehoorzaamheidstrainingen die ik begon bij onze club in 2012, was mijn wens lekker actief bezig te zijn met Pip.  Behendigheid was het  sleutelwoord, na wat jaartjes aan de trainingen te hebben deelgenomen, is mij door Liesbeth gevraagd om zelf ook de trainingen te gaan verzorgen. Dit doe ik sinds de zomer 2018 in samenwerking met Klaas & Liesbeth met veel  plezier op de maandagavond samen met Pip.

Tel 06-48616303

Gerriëtte Schuur

Gerriette Schuur

Hallo ik ben Gerriëtte Schuur en ik woon in Oldebroek.
Sinds 2008 ben ik actief bij de HVE.
Eerst als lid en daarna als instructeur, tussendoor heb ik 8 jaar de ledenadministratie verzorgd.
Zelf heb ik Cocker Spaniels, twee heerlijke dwarrels.
Buiten het lesgeven op de zaterdagmorgen bij  de club trim ik honden.
Al geruime tijd (1991) laat ik mijn harige klanten keurig verzorgt de salon uitgaan.
De kennis en ervaring die ik op doe in mijn trimsalon én op het HVE veld kan ik goed combineren.

Tel 06-15110185

Joke Alveringh

Ik ben Joke Alveringh en ik woon in Dronten. Op de foto sta ik met mijn hond Rauwf.
Ik geef al jaren met heel veel plezier les bij de Hondenvereniging Elburg. Mijn doel is natuurlijk om je samen met je hond naar het examen toe te laten werken. Maar wat ik nog belangrijker vind, is om de band tussen baas en hond te verstevigen. Dat kan door steeds meer van de hondentaal te leren kennen.
Het steeds beter kunnen ‘lezen’ van het gedrag van de hond geeft mij iedere keer weer veel plezier.

Tel 0321-380343

Liesbeth Vermeulen

Ik ben al ruim 20 jaar actief in de hondensport bij de HVE. Mijn passie is om cursisten zoveel als mogelijk hun hond te leren begrijpen, zodat er een goede band tussen hen kan ontstaan. Dat doe ik het liefst tijdens de puppycursus. Maar ook het geven van behendigheidslessen doe ik met veel plezier. Ik vind het heerlijk om te zien wat mijn Mechelse herder Tessa presteert in een parcours. Verder is onze schapendrijvende Working Kelpie Ozzy een genot om mee te werken.

Tel 06-22614666

Ruud van Rossum

Mijn naam is Ruud van Rossum.
Met onze vorige honden verschillende cursussen doorlopen en sinds 2012 instructeur bij de HVE. Vooral leuk en positief met uw hond leren omgaan staat voor mij bovenaan. Samen met onze Border Collie, Lola, doe ik op dit moment Behendigheid bij de HVE.

Tel 0525-684016

Anja Schut

Mijn naam is Anja Schut. Ik woon in Elburg samen met Bertus en onze hond Tanja.
Ik geef al heel wat jaren les op de vereniging en heb er ook met al mijn honden getraind.
Nu ben ik met Tanja (bordercolli x australian shepperd) aan het ‘werk’, G&G en behendigheid. Ik vind het geweldig om samen met haar bezig te zijn.
Les geven is mijn passie. Ik hou er van om combinatie mens/hond tot een eenheid te krijgen zodat er op basis van wederzijds respect, begrip en vertrouwen een stevige basis ontstaat.

Desiree van Ketten- Boeve
Hoi allemaal. Ik ben Desiree van Ketten- Boeve en sinds 2020 lid van de verenging. Ik begon als cursist met mijn ongeleide projectiel, waardoor ik mij meer en meer ben gaan verdiepen in de wereld van de hond. Dit vond ik zo interessant dat ik mij heb aangemeld als vrijwilliger bij de club, zodat ik mijn opgedane kennis en ervaringen kan delen met anderen. Na een periode van stage en mee lopen met de instructeurs mocht ik eind 2022 de blauwe instructeurs jas in ontvangst nemen.